近期跑步的激勵歌曲!

每次聽到總會覺得甜甜的,
身體會有股幸福的衝勁,
覺得人生不就是求這一刻簡單的甜蜜嗎!

oh! sweety~

tree02.gif  


I'm hurting baby, 我飽受傷害 寶貝
I'm broken down 我瀕臨崩潰
I need your loving, loving 我需要你的熱愛與呵護
I need it now 我現在就需要
When I'm without you 當我失去你
I'm something weak 渾身彷彿失去元氣
You got me begging, begging 你讓我求神問天
I'm on my knees 我跪地問神
I don't wanna be needing your love 我不想要成為需求的愛
I just wanna be deep in your love 我只想要愛你深切入心
And it's killing me when you're away 你不在時 感覺生不如死啊
Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are 噢寶貝 我是個硬漢 我不介意你去哪裡
I just wanna be there where you are 反正妳去哪兒 我就跟到那兒
And I gotta get one little taste 而我想要 來點甜頭

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put in down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情
Oh right here, 'cause I need 此時此刻我需要
Little love and little sympathy 自然流露的那點點愛意
Yeah you show me good loving 讓我看看何謂愛
Make it alright 認真對待
Need a little sweetness in my life 我的生命裡需要這點甜蜜

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put it down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情
My broken pieces 我那破碎的心
You pick them up 被你拼湊完整
Don't leave me hanging, hanging 請別讓我等著讓我乾著急
Come give me some 快給我一點點愛
When I'm without ya 你一不在我身邊
I'm so insecure 我好沒安全感
You are the one thing, one thing 你就是我的唯一 我的唯一
I'm living for 我如此需要你
I don't wanna be needing your love 不想得到你那憐憫的點點愛意
I just wanna be deep in your love 只想與你有段瘋狂的愛情
And it's killing me when you're away 當你不在時那感覺生不如死
Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are 噢寶貝 我是個硬漢 我才不介意你去哪裡
I just wanna be there where you are 反正妳去哪兒 我就跟到那兒
And I gotta get one little taste 我想要來點甜頭

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put in down on me 你願不願意來到我身邊給我愛情
Oh right here, 'cause I need 此時此刻 因為我需要
Little love and little sympathy 缺點熱愛和憐憫
Yeah you show me good loving 你讓我見識 何謂真愛
Make it alright 讓一切 完美無缺
Need a little sweetness in my life 人生就是需要一點 甜蜜情趣

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put in down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情
Yeah, I want that red velvet 想要 紅絲絨的高貴柔軟
I want that sugar sweet 我渴望著糖果般的甜
Don't let nobody touch it 不准讓任何人觸碰你
Unless that somebody is me 除非那個人是我
I gotta be a man 我要成為真正的男人
There ain't no other way 途徑別無它條就是占有你
'Cause girl you're hotter than southern California bae 因為你比加州南部的任何女孩都還火辣

I don't wanna play no games 我才不要 毫無花樣把戲
I don't gotta be afraid 我才不會 畏懼退縮
Don't give all that shy shit 別給我來 害羞那招
No make up on 不做作 
That's my 這就是我

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put in down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情
Oh right here, 'cause I need 此時此地,我現在就要
Little love and little sympathy 自然流露的點點愛意
Yeah you show me good loving 若你能好好愛我
Make it alright 就該認真對待
Need a little sweetness in my life 在我的生命裡需要一點甜密

 

Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put it down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情
Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put in down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情 
Oh right here, 'cause I need 此時此地我現在就需要
Little love and little sympathy 自然流露的點點愛意
Yeah you show me good loving 若你能好好愛我
Make it alright 就該認真對待
Need a little sweetness in my life 我的生命裡需要一點甜密
Sugar 甜心
Yes please 是的 拜託
Won't you come and put it down on me 你是否願意來到我的身邊給我愛情 
Down on me down on me 給我你真誠的愛
Ooh, ahaha

 

PVを見てください

 

 

arrow
arrow

    YiShan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()