輕柔的旋律
配上溫柔的嗓音
圍繞在幸福洋溢之下
滿滿的微笑藏也藏不住
:)

 

tree02.gif

I've been awake for a while now
我其實已經醒了一段時間
You've got me feelin like a child now
一直以來 你都讓我覺得自己像個小孩
Cause every time I see your bubbly face
因為每次望著你戲謔的臉
I get the tingles in a silly place
心裡的一角就會莫名悸動

It starts in my toes
感覺從腳尖開始
And I crinkle my nose
忍不住笑的皺鼻
Where ever it goes I always know
這股溫暖啊 感覺好真實
That you make me smile
你總會逗我笑
Please stay for a while now
可不可以等一下
Just take your time
請你放慢腳步
Wherever you go
不管你是往何處

The rain is falling on my window pane
雨滴打在窗戶玻璃
But we are hiding in a safer place
我們躲在祕密基地
Under covers staying safe and warm
蓋著被子感覺好溫暖
You give me feelings that I adore
你給我的感覺是我一直嚮往的

It starts in my toes
感覺從腳尖開始
Make me crinkle my nose
忍不住笑的皺鼻
Where ever it goes I always know
這股溫暖啊 感覺好真實
That you make me smile
你總會逗我笑
Please stay for a while now
可不可以等一下
Just take your time
請你放慢腳步
Wherever you go
請你帶我走

What am I gonna say
這該怎麼說呢
When you make me feel this way
你給我的感覺就像是
I just... mmm
像是…嗯~

I've been asleep for a while now
睡著了而且有好一會
You tucked me in just like a child now
像個孩子蜷在你懷中
Cause every time you hold me in your arms
每一次你擁我入懷
I'm comfortable enough to feel your warmth
舒服的享受你溫暖

It starts in my soul
感覺自靈魂深處
And I lose all control
忍不住有點忘我
When you kiss my nose
當你親吻我鼻尖
The feelin shows
感覺湧現
Cause you make me smile
因為 你總會逗我笑
Baby just take your time now
寶貝 請讓時間慢走
Holdin me tight
緊緊抱著我
Wherever, wherever, wherever you go
請你 請你 請你帶我走
Wherever, wherever, wherever you go
請你 請你 請你帶我走
Wherever you go
請你帶我走
I always know
感覺好真實
'cause you make me smile Even for just a while
你總會逗我笑 每一次

 

arrow
arrow

    YiShan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()